
OPEN
MOBILITY.
FOR ALL.
Meer weten
Ons aanbod is dubbel
"On site"

Europcar staat in direct contact met uw werknemers
Aangepast en online productcatalogus, "demosessie" on-site, leveringen, onderhouden en reparaties ter plaatse, verzekering en pechverhelping ...
Het gebeurt allemaal direct, zonder tussenpersoon!"Through the Ushops"

Europcar zorgt voor uw medewerkers
Via zijn netwerk van +/- 300 onafhankelijke fietsenwinkels : nationale dekking en een aanbod met een even compleet inhoud zoals de aanbieding "On site"
Europcar en zijn netwerk staan voor u klaar!Hoe uw fietsplan lanceren?
Onderhoud en prijsofferte
Een prijsofferte wordt u aangeboden na een grondig gesprek met als doel uw behoeften te identificeren.
Het implementeren van uw fietsplan
Zodra het aanbod gevalideerd is, wordt er een online catalogus voorbereid voor uw werknemers en vindt er een "demosessie" plaats op uw site.
CatalogusLeveringen en andere diensten
Wij komen de fietsen ter plaatse leveren en beginnen met de uitvoering van de door u bestelde diensten (onderhouden ter plekke, verzekering, pechbijstand, infrastructuur, accessoires, enz.).
Aanbieding "Through the Ushops":
100% digitaal, van de bestelling tot de "vouchers" (voor maintenances/ reparaties)
Ubike biedt 100% digitale hulpmiddelen aan haar klanten en aan alle Ushops. Alles is eenvoudiger, sneller en efficiënter voor iedereen (vooral voor de HR-afdeling!).
-
Informatie sessie
-
1
Toelichting van het bestelproces
-
2
Lijst van de Ushops van het netwerk
-
3
Voorbeelden van fietsen tegenover bedragen in €
-
-
-
1
Hij/ zij gaat naar een Ushop
-
2
De verkoper informeert haar/ hem
-
3
De bestelling is verzonden naar Ubike
-
-
Opvolging van de bestelling
-
1
Het proces is volledig geautomatiseerd
-
2
De medewerk(st)er valideert zijn/ haar bestelling digitaal
-
3
Zij / hij komt haar/ zijn fiets bij het Ushop afhalen
-
-
Jaarlijkse maintenance
-
1
Een PDF-voucher gegenereerd
-
2
Onderhoud in de winkel (Ushops netwerk)
-
3
Vrijheid van gebruik
-
